Miből áll a

Brand?

Pontokba szedve a lényeg

A brandépítés az egyik legjövedelmezőbb hosszú távú stratégia, mégis nagyon kevés mikro- és kisvállalkozás él vele, aminek talán pont az az oka, hogy hosszútávú munkáról van szó.

Amit fontos megjegyezni már rögtön az elején, hogy a brandépítés bár ugyanolyan fontos egy vállalkozás felépítésekor, mint az üzleti tervezés, projektmenedzsment vagy a logisztika – de a hatékonyságát nagyon nehéz mérni.

Ha vállalkozó vagy, jó eséllyel tartalmat is gyártasz.

Az egyik legjobb, amit tehetsz: nyújts kiemelkedő minőséget, hogy a célközönséged megszokja és összekapcsolja a személyes/céges márkád nevét a minőségi tartalommal. Minél többször találkoznak a neveddel az emberek, annál jobban megjegyzik.

Egy erős márka fő jellemzője, hogy mikor az emberek meglátják a terméken, rengeteg asszociáció ugrik be róla. Ezért a termék nem lesz teljesen ismeretlen.

Tehát 2 dolgod van:

  • Felismerjék a márkádat
  • Csupa pozitív dolog jusson eszükbe

Ezt úgy tudod megtenni, ha a márkáddal való minden egyes találkozást pozitívvá teszel.

Az egyik legkritikusabb például az első benyomás.

Tedd az első vásárlói élményt kivételessé.

Nyújts valami teljesen mást, mint a többi versenytársad.

Legyen egy gyorsan felismerhető, sajátos ismertetőjegyed, amit te tudsz a legjobban csinálni.

Ide tartozik például:

  • A márkád kinézete
  • A terméked legfontosabb előnyei
  • A célcsoport lézerpontos targetálása

Különböztesd meg a termékeidet, és nézzenek ki teljesen máshogy, mint a piac többi terméke.

Ha az első 3 lépést megtetted, nincs más dolgod, mint következetesen alkalmazni őket.

  • Használd mindenhol ugyanazt a designt!
  • Kommunikáld ugyanazokat az előnyöket!
  • Mutasd meg újra és újra magad!

marketing eszközök

Az online marketing célja, hogy vállalkozásunk részére folyamatos ügyfeleket, vásárlókat biztosítson.

közösségi média

Az elmúlt években egyre több időt töltünk a különböző közösségi oldalakon, mint facebook, instagram, twitter. Ezek az oldalak idővel a közösségi marketing fontos összetevőjévé váltak. A kellően megírt tartalmak vásárlásra ösztönözhetik a felhasználókat.

Email marketing, hírlevél

Ez egyfajta egyoldalú levelezés az ügyfelekkel, mely levelekben tájékoztatjuk őket az aktualitásokról, friss hírekről. Fontos, hogy az ügyfél saját szándékából iratkozzon fel a hírlevélre és folyamatosan kommunikáljunk vele ebben a formában.

Keresőoptimalizálás

A közösségi oldalak mellett az interneten is komoly adatforgalom bonyolódik le. A keresőoptimalizálás a google és más keresők algoritmusának folyamatos figyelése és az adatok szinten tartása. Ez az egyik legfontosabb online eszköz.

Linképítés

Linképítéssel oldalunk webcímét regisztráljuk be adott témát tartalmazó weboldalakra, gyűjtő oldalakra, cégadattárakba, ezáltal honlapunk címe és a domain egyre több helyen jelenik meg az interneten és a keresők könnyebben megtalálják.

Tartalom marketing, blog

Meghatározott szempontok szerinti szakmai, vagy más témájú cikkek írása egy blog oldalra, mely folyamatosan szinten tartja az érdeklődést a vállalkozás iránt. A jól megírt, minőségi tartalom látogatókat fog hozni számunkra, mert tükrözi hozzáértésünket.

Webanalitika

A webanalitika egyik ismert, széles körben elterjedt eszköze a Google Analytics, melyben a weben elért eredményeket tudjuk mérni weboldalunkat illetően. Táblázatban és diagramokon adja ki a konverziókat, mely alapján weboldalunkat optimalizálhatjuk.

Design elemek

A kézzel fogható design elemeket célszerű ugyanarra a kinézetre készíteni, mint a weboldalt, így minden egységes képet mutat. Ugyanaz a logó, ugyanaz a grafika, ugyanaz a színvilág.
  • Névjegykártya
  • Brosúra, leporello, szórólap
  • Éttermi menü
  • Céges pólók
  • Reklám tollak
  • Zacskók és szatyrok

kérjen ajánlatot

    Az Ön neve (kötelező):

    Az Ön e-mail címe (kötelező):

    Az Ön telefonszáma (kötelező):

    Árajánlat kérés az alábbi marketing eszközökre:

    Árajánlat kérés az alábbi design elemekre:

    Amennyiben lenne még kérése, részletezze itt: